Wednesday 13 July 2016

කොළඹ දී



මගේ වණ තුවාල සුවපත් කරනු හැකි
මා පවසන වදන් වටහා ගත හැකි
මා නගන තර්ක න්‍යාය අවබෝධ කළ හැකි
එකම මිතුරෙක්
බලාපොරොත්තුව සිටිමි මම
හමුවේවිදැයි මුණගැසේදැයි මේ නගරයෙන්

හිස් සිඳලූ තල් ගස් යළිත් දළුලා වැඩේවිදැයි
උදුරා ගත් නිවහන් යලි අපට ඇවැසි යැයි
නටබුන් නගර යළි පණ ගැන්විය යුතු යැයි
ගරා වැටි ගම්දොර යළි සරුසාර විය යුතු යැ‍යි
පැවසිය හැකි අයෙක් හමුවේදැ‍යි
බලා හිඳිමි මම මුහුදු වෙරළේ බංකුවක් මත හිඳ

අතුරුදන්වූවන් යළි පැමිණිය යුතු බව
දරු අහිමි මව් නෙත්වල කඳුළු පිසලිය යුතු බව
මරා දැමුවන්ගෙ සිහින සැබෑ කළ යුතු බව
කිව හැකි කෙනෙක් මුණ ගැසේදැයි
බලමින් සරමි මේ වීථිවල

සියල්ලන්ටම පසුව
මගේ මව්බසට බුහුමන් කළ හැකි අයෙක්
මගේ ජාතිය පිළිගත හැකි අයෙක්
මගේ දේශය ඉවසන අයෙක්
අපේක්ෂාවෙන් සිටිමි මම
බුදුන් සැතපෙන සිංහල දේශයේ

– දීපචෙල්වන් ප්‍රදීපන්

පරිවර්තනය – වොජිත් කරුණානායක


Thanks: http://sinhala.thecolombopost.net/?p=2832

0 comments:

Post a Comment